Grow the Future Inventor today!

Lego Education mokymų atsiliepimai

LIETUVA 2030 vizija: LIETUVA – SUMANI ŠALIS, KURIOJE GERA GYVENTI IR DIRBTI.

„...Siekiame pažadinti visuomenės ir kiekvieno jos nario kūrybiškumą, susitelkti prie idėjų, kurios padėtų Lietuvai tapti modernia, veržlia, atvira pasauliui, puoselėjančia savo nacionalinį tapatumą šalimi...“
 
Baltic Orbis maloniai kviečia entuziastingus, sumanius ir linksmus mokytojus sudalyvauti mokymuose! Išmoksite pritaikyti smagiuosius LEGO robotukus savo klasėse ir kiekvieną pamoką paversti nepamirštama kelione į žavingą mokslo ir technologijų pasaulį.
Robotukai – puiki priemonė apjungti įvairias mokslo kryptis: inžineriją, fiziką, matematiką, informatiką... Šitaip lengviau įsigilinti ir suvokti tiriamųjų mokslų, technologijų, elektronikos bei matematikos pagrindinius principus, logiką. Tai puiki galimybė „rankomis pačiupinėti“ mokslo svarbą.
 
 „Galvojame, kad juos mokome konstruoti, programuoti, o vaikai įvertina visai ką kita. Jie sako – aš pradėjau pasitikėti savimi, supratau, kad galiu. Man labiausiai patiko, kad vaikai pasakė – mokytoja, mes supratome, kad savo norus ir poreikius reikia derinti su kitais žmonėmis“, – sako J. Balčikonio gimnazijos informacinių technologijų mokytoja Renata Burbaitė. 

 

"ROBOTIKOS KONKURSAS GIMNAZIJOJE

Birželio 7 d. gimnazijoje vyko pirmasis projekto „Matematika – laimėtojų mokslas“ Lego robotukų konkursas. Jame be gimnazijos 7 ir 8 klasių komandų dalyvavo ir projekto mokyklų-partnerių komandos iš Truskavos pagrindinės mokyklos bei Bukonių mokyklos–daugiafunkcinio centro.
Visą popietę vyko įnirtingos kovos trijose rungtyse: linijos sekimo, robotų konstravimo bei teorinės užduoties. Palaikymo komandos, kol komandų dalyviai ruošėsi varžyboms, rungėsi projekto logotipo kūrimo rungtyje.
Sveikiname Truskavos pagrindinės mokyklos komandą, kuri, susumavus visus taškus, užėmė pirmąją vietą. Antrieji liko – mūsų gimnazijos aštuntokai, treti – Bukonių mokyklos atstovai.
Į renginį susirinkę dalyviai nenusiminė, kad nepavyko laimėti ar užimti prizinės vietos. Juk visada svarbi galimybė pabūti tarp bendraminčių, pasidalinti savo idėjomis ir pasisemti naujų. Visi lauksime kitų varžybų, kurios turėtų įvykti kitais mokslo metais."

Fizikos vyr. mokytojas, robotikos būrelio vadovas V. Jasiulevičius

 

RENGINYS „ROBOTAI APLINK MUS“ ŠĖTOS GIMNAZIJOJE

Vieną iš gegužės popiečių Šėtos gimnazijos projekto „Matematika – laimėtojų mokslas“ vykdymo komanda projekto dalyvius, 7-8 klasių mokinius, pakvietė apsidairyti aplink ir susipažinti su robotų panaudojimo galimybėmis kasdieniniame gyvenime. Robotai šiais laikais jau nieko nestebina, o ateityje paplis dar labiau. Kadangi projektas skirtas inovatyvių mokymo metodikų, derinant mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymą ir robotikos mokymo metodikų taikymą, integravimui matematikos pamokose, todėl ir pasirinkta tokia tema. Todėl organizuojant pirmąjį tokio pobūdžio renginį, ir pasirinkta tema „Robotai aplink mus“. Iš viso tokių renginių, kuriuose mokiniai ne tik įgytų šiuolaikiškų žinių ir praktinių įgūdžių, bet ir galėtų pademonstruoti savo gebėjimus, atskleistų asmenines savybes, patirtų sėkmę, išdrįstų draugų akivaizdoje pristatyti atliktas užduotis, įskaitant mokyklas partneres, turėsime pravesti dešimt. Gimnazijos partnerės įgyvendinant projektą, kuris tęsis ir kitais mokslo metais, yra Truskavos pagrindinė mokykla ir Bukonių daugiafunkcis centras–mokykla. Projektą finansuoja Europos socialinis fondas ir Kėdainių rajono savivaldybė.

Renginį pradėjo jo organizatorės, matematikos mokytojos, projekto pailgintos grupės auklėtojos Audronė Kvasnauskienė ir Vaidutė Kleivienė. Jos akcentavo, kad šiais laikas svarbu neatsilikti nuo naujovių, pasitikėti savimi, mokėti dirbti grupėje, bendradarbiauti, būti kūrybiškiems, išradingiems, tik tuomet gali tikėtis būti sėkmingu. Fizikos mokytojas, projekte robotikos būrelio vadovas Vilmantas Jasiulevičius pristatė kelis video įrašus, kuriuose buvo demonstruojamos robotų panaudojimo galimybės, pradedant pramogomis, maisto gamyba ir baigiant statybomis. Informacinių technologijų mokytoja, projekte mokėjimo mokytis kompetencijų pedagogė pasidalino įspūdžiais, kai lankantis prieš šešerius metus Lego gamykloje Danijoje teko matyti, kaip robotai savarankiškai važinėja, atlieka paskirtas operacijas, Lego kaladėlių detales iš vienos vietos perveža į kitą, „pastebėję“ kliūtį sustoja. Tuomet kilo viena mintis – „Kaip tai įmanoma?“. Tuo tarpu šiandien net gimnazijos pradinukai ar jaunesniųjų klasių mokiniai nesunkiai išspręstų šią užduotį.
Mokiniai, pasiskirstę grupėmis, turėjo atlikti įvairias užduotis, tokias kaip parengti pristatymus išsitraukta tema apie robotų panaudojimą kasdieniame gyvenime, sukurti aplikaciją iš geometrinių figūrų „Ateities pedagogas – robotas“, nupiešti ateities robotą. Visus atliktus darbus mokiniai turėjo pristatyti, pakomentuoti. Vieni jautėsi drąsiau, kiti kuklinosi, tačiau, organizatorių nuomone, žingsnelis po žingsnelio, paskatinant šiuos jaunuolius, pastebint jų sėkmes, pagiriant, kartu pasidžiaugiant, kad ir nedideliais darbais, galima išugdyti rytdienos lyderius.
Renginio metu stengtasi pastebėti kiekvieną vaiką, kaip atsiskleidžia jų gebėjimai, ar jie noriai imasi iniciatyvos, ar drąsiai prieš visus dalyvius pristatinėja atliktą darbą ir pan. Pasibaigus renginiui, nors ir suplukę nuo neįprasto pavasario karščio, mokiniai-projekto dalyviai išsiskirstė kupini emocijų, praturtėję naujomis žiniomis bei buvimu kartu su draugais."
Informacinių technologijų mokytoja, projekto mokėjimo mokytis kompetencijų pedagogė Vijolė Glebauskienė

 

 

Partneriai