Specialūs Mokymai:-dirbtuvės mokytojams, kaip naudoti WeDo 2.0 rinkinius kartu su integruotu vadovėliu Vaivorykštė
Programos tikslas
Teorinių žinių gilinimas ir praktinių įgūdžių formavimas dirbant integruotai. Susipažinimas su pradinio ugdymo metodikos naujovėmis bei galimybėmis papildyti integruotą ugdymą. |
Programos uždaviniai
|
Programos turinys (temos, valandos)
Eil. Nr. |
Temos |
Valandų skaičius |
Atsiskaitymo forma (parengtas produktas) |
1.
|
Pasaulio pažinimo medžiaga – integruoto ugdymo pagrindas. Dalykinių ir bendrųjų gebėjimų sąsajos |
30 min |
|
2.
|
Skaitymo gebėjimų ugdymas mokant integruotai |
40 min |
|
3.
|
Apibendrinamųjų projektų realizacija remiantis simuliacinių žaidimų metodika |
40 min |
|
4.
|
Gamtamoksliniai tyrimai integruotame ugdyme |
40 min |
|
5.
|
Robotika integruotame ugdyme |
60 min. |
Praktinis užsiėmimas |
6.
|
Apibendrinimas: gerosios patirties pasidalijimas |
30 min |
|
Iš viso: |
240 min |
|
Seminaras skirtas mokytojams, organizuojantiems ar besidomintiems integruotu ugdymu pradinėse klasėse. Seminaro metu plačiau bus supažindinama su pasaulio pažinimo, gimtosios kalbos, matematikos, etikos ir kitų mokomųjų dalykų integracija. Bus aptariami integruotų temų apibendrinamieji projektai, kurių realizacijai siūloma remtis simuliacinių žaidimų metodika. Seminaro metu bus pristatomos naujos galimybės susieti formalųjį ir neformalųjį ugdymą įtraukiant robotiką. Taip pat bus pristatytos idėjos, kaip galima integruotame ugdyme naudoti gamtamokslinių tyrimų priemones, kurios mokyklas turėtų pasiekti dar šiais mokslo metais. Dauguma seminaro metu išsakytų idėjų bus grindžiamos konkrečia medžiaga, esančia integruoto ugdymo vadovėlyje „Vaivorykštė“. Tačiau pateiktos idėjos, veiklos ir priemonės gali būti pritaikomos dirbant be vadovėlio arba su bet kuria kita pradinio ugdymo priemone.