2020 metų kovo mėnesis amžinai bus žinomas kaip mėnesis žmonijos istorijoje, kai beveik visos pasaulio mokyklos užvėrė savo duris mokiniams ir darbuotojams. UNESCO duomenimis, kovo 1 dieną mokyklos buvo uždarytos šešiose šalyse, o kovo 31 dieną skaičius buvo padidėjęs iki 185 šalių. Šis, vis dar besitęsiantis laikotarpis, yra laikomas beprecedenčiu.
Nors mokyklos yra fiziškai uždarytos, daugumoje valstybių mokymasis tęsiasi vykdant nuotolinį mokymą. Didžiausia nuotolinio mokymo dalis yra dedikuota turinio išdėstymui vaikams, kol jie yra namuose. Vis dėlto, geriausios mokyklos pasaulyje yra kur kas daugiau nei faktų pateikimo mechanizmas. Didžiausią dalį dėmesio jos skiria vaikų ir jaunimo gerovei bei įvairių gyvenimiškų įgūdžių lavinimui, kuris yra visiškai integruotas į mokymo programas.
Mokyklos, darbovietės ir įvairios bendruomenės paprastai yra socialiai aktyvios vietos, tačiau Covid-19 pandemija privertė į viską pažvelgti kitaip. Terminas "socialinė atskirtis" iš tikrųjų yra neteisingas, kadangi jis nusako tik geografinį atsiribojimą. Pandemijos metu buvimas socialiu yra kaip niekada svarbus, nes socializavimasis ir žaidimas kartu yra tai, kas mus daro žmonėmis. Tai yra tai, kas mus skiria nuo kitų gyvybės formų ir tai, kas mums padės išgyventi šią krizę.
Vaikams ir suaugusiems taip pat trūksta buvimo kartu su savo draugais. Jie ilgisi socialinės sąveikos keliamo pasitenkinimo jausmo ir malonumo, kuris yra patiriamas dirbant kartu su komanda mokykloje, darbe ar sporto klube. Jie ilgisi priklausymo bendruomenei jausmo.
Prieš dvi savaites Lorna Kerr ir aš "Education Scotland" (Škotijos Nacionalinė Švietimo Agentūra) sugalvojome idėją mokykloms, bendruomenėms, klubams, draugų grupėms, nepažįstamiems žmonėms ir visiems, kas tuo susidomės.
Tai yra mokymosi per žaidimą užsiėmimas, kuris atspindi LEGO prekės ženklo vertybes - kūrybiškumą, fantaziją, linksmybes, mokymąsi ir kokybę. Užsiėmimas vadinasi #GiveCOVIDtheBoot.
Tai pati paprasčiausia idėja, kurios įtemptais laikais dažnai yra sunkiausiai sugalvojamos.
Štai ką jums reikia daryti:
Per mažiau nei dešimt dienų, mes gavome vaizdo įrašus iš daugiau nei 80 įvairių grupių, o sukurti vaizdo įrašai surinko daugiau nei 750,000 peržiūrų. Šią kampaniją palaiko Scottish Mountain Rescue, Education Scotland, Duke of Edinburgh Award, Project Zero, Scratch komanda ir dar daug kitų organizacijų. Kampaniją palaiko ir žymūs keliautojai, tokie kaip Ed Stafford (pirmasis žmogus, pėsčiomis kirtęs visą Amazoniją) ir Molly Hughes
(jauniausia moteris, įkopusi į Everestą).
Ši kampanija yra pasisekusi, kadangi yra sukurta pagal penkias pagrindines mokymosi per žaidimą charakteristikas.
COVID-19 pandemijos metu kaip niekad svarbu būti kūrybingu, pozityviu ir rasti laiko būti žaismingu. Tai padeda atsipalaiduoti, nurimti ir į komplikuotą realybę pažiūrėti kitu kampu.
Ollie Bray yra buvęs Kingussie vidurinės mokyklos Škotijoje mokytojas, o dabar LEGO Foundation pasaulinių programų komandos direktorius, vadovaujantis Tech&Play programai, mokyklų tobulinimui ir LEGO atsakui į nuotolinį mokymąsi, sukeltą Covid-19 pandemijos.
Jums taip pat gali patikti
Mūsų mylimiausi vaizdo įrašai, kurie ne tik įkvėps, bet ir privers nusišypsoti: